R-kioski on tänään auki vielä 12 tuntia, 35 minuuttia.
Kohde lisätty 05.07.2008, päivitetty 07.04.2023
Huomioithan ettei edellämainittujen tietojen paikkansapitävyyttä voida täysin varmistaa. Jos havaitsit virheen kohteen aukioloajoissa tai muissa tiedoissa, voit ilmoittaa tästä sivuston ylläpitäjälle painamalla "Ilmoita virheestä".
Kommentit
Anonyymipska
22.05.2011 22:46
vois aueta maanantaina aikasemmi -.-
Luciferina89
25.12.2011 10:51
Ihan kiva,että näin Joulupäivänä on sentään Ärrät auki :) Ei tarvi ootella esim. tiistaille asti että kaupat aukee..ja ihan vaan tupakka-askin takia =)